Samstag, 20. März 2010

Ljubavi s ljubavlju


Ljubavi ti si tu u mirisu svitanja, u podnevnom suncu, u vjetru predvečerja, u purpuru sutona, u ruci koja pali oči neba, ti dodiruješ misli, budiš osjećaje, zaustavljaš snove, uvlačiš se u srce, opijaš kao vino.
Iza vrata života, na kraju duge, u carstvu beskraja i stvarnog postojanja bdije vladarica svjetlosti, sutkinja dušama, njihova vodičica i krstiteljica njihova rođenja, spona vjerovanja i mudrosti, majka dvojstva, uzrok svim vjenčanjima, svim sjedinjenjima u jedninu i njeno trajanje. Padom iz vječnosti, LJUBAV postade sunčani trag i stvori ovaj svijet i nas u njemu.
Estetika trenutka u kojem osjetismo da tijelo nije materija, postaje smisao i snaga sna, ljepota postojanja skrivena u zrncu pijeska, u kapljici rose na latici tek procvale ruže, iskra plamena, vatra, osjećaj nad osjećajima, život.
ti si tu pratiš nas u stopu, griješ nas vatrom početka, spavaš u osmjesima, živiš u zagrljajima, bdiješ nad umorom, ti si vječna straža našoj snazi i našim slabostima.
Prepoznavši u sebi snagu vjerovanja, poželjeh se vratiti tamo gdje stoluje kralj nad kraljevima. Tamo je početak ovog dalekog puta, tamo će me dotaknuti sjeme nove svijesti i ona će se roditi iz djevičanskog poroda i postati ono veliko "Ja sam ljubav", prva i zadnja tajna u stvaranju svijeta, sveto trojstvo u kojem je misao o njoj, osjećaj njenog postojanja u meni, u tebi, u nama. Ljubav je proizašla iz treptaja božjeg oka, sjedinila se sa djetetom velike zelene rijeke, koja svojom deltom sjedinjuje svijetove. Ljubav je zagrlila tog svojeglavog boga i rodila trenutak sreće.
A vrijeme ima krila i leteći eonima ostavlja za sobom sjene prolaznosti. Krilato vrijeme postaje melanholija postojanja, ono ne gleda unazad na ruševine svoje nezaustavljivosti. Treptaj božjeg oka uskovitlava ljubav i vrijeme postaje rijeka prolaznosti, svijetsko vrijeme u svijetu i njegovoj promjenjivosti. Ljubav je početak i kraj trenutka, beskonačnost u konačnosti zemaljskog postojanja, ona je sjeme bezgrešnog začeća, duša svijeta koja u čovjeku bdije nebeskim očima, očima Ljubavi. Zadržimo se u trenutku, u hramu gdje nema vremena, gdje vlada kralj nad kraljevima, gdje anđeli snuju svijet u kojem ćemo se u sljedećem treptaju oka probuditi. Tu se rađa vjetar i postaje udah i izdah, pneuma, život i postaje naše vrijeme, to nemirno djete rođeno na obalama velike zelene rijeke. Stigavši u hram u kojem tek bogovi žive, susrećemo početak svoje prolaznosti i učimo je živjeti u svom njenom sjaju.
Ljubavi, tvoje oči su jedino svijetlo u džungli želja, tvoj glas je tišina blagdana, žamor svakdnevice i simfonija sna, ti si sreća na izvoru ljepota vječnosti i beskraja sjedinjena u ovom čudesnom treptaju oka, u trenutku koji nazivamo život.

5 Kommentare:

Sata hat gesagt…

Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vaca +385923813830 Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

Do nje mozete doci putem vibera i vaca +385923813830

Unknown hat gesagt…

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown hat gesagt…

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown hat gesagt…

Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

Nana hat gesagt…

Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381616418057viber wcp i poziv